تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پسته و خواص جالبش
دسته بندی : میوه ها,
  • بازدید : (292)

 



این مطالعه نشان داد که پسته سطح باکتری های مفید موجود در دستگاه گوارش را تغییر داده و از این طریق سلامت این سیستم را بهبود می بخشد.
میکروب های مجرای گوارش نقش مهمی در سلامت میزبان یعنی انسان ایفا می کنند. اصلاح این محیط میکروبی برای حفظ سلامت دستگاه گوارش و همچنین سلامت کلی بدن ضروری است و بر اساس مطالعات، پسته با این مکانیسم به سلامت دستگاه گوارش کمک قابل توجهی می کند.
پسته ترکیبات ضروری مورد نیاز دستگاه گوارش را تامین می کند
پسته دارای خواص پری بیوتیک است. پری بیوتیک ها ترکیبات غذایی غیر قابل هضم مانند فیبرهای غذایی هستند که در مجرای گوارش باقی مانده و به عنوان منبع غذایی باکتری های روده به مصرف می رسند.در ادامه..........

برچسب ها : ,
عکس های یشیم بازیگر سریال عمر گل لاله + بیوگرافی
  • بازدید : (717)

عکس های یشیم خواهر لاله بازیگر سریال عمر گل لاله را مشاهده می کنید.

سرنای ساریکایا ژوئیه سال ۱۹۹۱ در شهر آنتالیا متولد شد.تحصیلات دبیرستانی را در شهر آنتالیا به پایان رساند.او به ورزش تنیس و والیبال علاقه دارد و همچنین بیشتر مواقع موزیک راک گوش می دهد.

او یک بار در مسابقات زیباترین جوانا...........................


برچسب ها : ,,,,
همزاد رئیس جمهور مصر پیدا شد! +عکس باشگاه
  • بازدید : (289)

همزاد رئیس جمهور مصر پیدا شد! +عکس

باشگاه خبرنگاران: مردي كه در بين هواداران محمد مرسي در تظاهرات روز اخير در مصر حضور داشته شباهت عجيبي به رئيس جمهور مصر را دارا است.

 

سايت راشا تودي باانتشار تصاوير اين فرد به شباهت بسيار بالاي اين فرد با محمد مرسي ،رئيس جمهور مصر اذعان كرده است.

 

 

همزاد رئیس جمهور مصر پیدا شد! +عکس

اين مرد مصري در پاسخ به اين سوال كه چرا طرفدار محمد مرسي است ، گفت كه به دليل اينكه مرسي حافظ قرآن بوده و مردي محترم بشمار مي رود ، از طرفداران او بشمار مي رود.


برچسب ها : ,,,
مراسم عجیب و هیجان آور ازدواج در اسکاتلند!

مراسم عجیب و هیجان آور ازدواج در اسکاتلند!

اسکاتلندی ها نیز مانند مردمان بسیاری از مناطق جهان رسوم عجیب و غربی در مراسم ازدواج دارند. از میان رسوم عجیب مراسم ازدواج در جهان می توان به مراسم اسکاتلندی ها اشاره کرد. یک رسم بسیار جالب در میان مردم اسکاتلند وجود دارد که یک روز قبل از مراسم ازدواج صورت می گیرد و "پا شستن" لقب گرفته است.

بستگان عروس و داماد گرد هم می آیند تا پاهای عروس آینده را بشویند. قبل از مراسم همچنین حلقه ازدواج درون یک وان پر از آب گذاشته می شود و نخستین فردی که موفق به پیدا کردن آن شود، نفر بعدی است که به زودی ازدواج خواهد کرد.

"تور زدن داماد" نیز یکی از مراسم های کهن در فرهنگ اسکاتلند است که طی آن داماد سبدی پر از سنگ را بر پشتش حمل می کند و تا آمدن عروس مجبور است آن را بر دوش داشته باشد.

روز عروسی "سنجاق سینه شانس آور" از طرف داماد به عروس داده می شود. در قرن ۱۸ این سنجاق سینه ها از یک اتاقک قفل شده در محله جواهر فروشی های خیابان "سنت گیلز" در ادینبورگ به فروش می رفتند و تعدادی از مردم آن ها را به پتوی نخستین فرزندشان برای کسب شانس نصب می کردند.

"نخستین پا" نخستین فردی است که عروس در مسیرش به مراسم عروسی می بیند. این شخص یک سکه و مقداری شراب دریافت می کند و به حرکت دسته جمعی عروسی ملحق می شود.

مردم اسکاتلند همچنین مراسم "سیاه کردن عروس" را ترتیب می دهند. دوستان زوج و اعضای خانواده زوج جوان عروس آینده را به گروگان می گیرند و ماده ای بودار بر سرش می ریزند.

پیشنهادات ایران گراند :


برچسب ها : ,,
وقتی که لیلا حاتمی شبیه پسرها بود!! + عکس لیلا حاتمی برای اولین بار سال ۱۳۶۲
دسته بندی : بازیگران وسینما,
  • بازدید : (477)

 

وقتی که لیلا حاتمی شبیه پسرها بود!! + عکس

لیلا حاتمی برای اولین بار سال ۱۳۶۲ با بازی در فیلم سینمایی «کمال الملک» به کارگردانی پدرش، وارد سینما شد. او در این فیلم نقش کودکی کمال الملک نقاش برجسته ایرانی را بازی می کرد. لیلا حاتمی در این فیلم ۱۱ ساله بود.در ادامه   و......


برچسب ها : ,,
تصـاویری حیـرت انگیـز از جهـان پیـرامون مـا
  • بازدید : (448)

تصـاویری حیـرت انگیـز از جهـان پیـرامون مـا

 



.
.در ادمه بسیار زیباست ..............


برچسب ها : ,,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 140