تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
فلفل تند قاتل سلول های سرطان پروستات.
دسته بندی : علمی,سلامت و بهداشت,
  • بازدید : (366)

فلفل تند قاتل سلول های سرطان پروستات. در ادامه مطلب

 

فلفل تند

فلفل تند قاتل سلول های سرطان پروستات

مواد موجود در فلفل تند می تواند با قدرتی زیاد سلول های سرطان پروستات را از بین ببرد. دانشمندان آمریکایی در تجربه ای علمی ثابت کردند که این ماده تند و سوزان می تواند تا حدود 80 درصد سلول های سرطان پروستات را در آزمایشگاه از بین ببرد. در ضمن خورانیدن مقداری از فلفل تند به موش های آزمایشگاهی که به سرطان پرستات دچار بودند سبب از بین رفتن تقریبا همه سلول های سرطانی گردیده و سلول های باقیمانده را نیز به صورتی کنترل می کند که نمی تواند تکثیر نمایند.

.


برچسب ها : ,
طبیعت عجیب
  • بازدید : (558)


برچسب ها : ,,,,,,,
بسته بندی های شیک ، جدید ، دیدنی و خلاقانه
  • بازدید : (749)


براي ديدن ادامه عكسها و دانلود روي اين عكس كليك كنيد

  بسته بندی های شیک ، جدید ، دیدنی و خلاقانه


برچسب ها : ,,
تقویت حافظه با مصرف ویتامین ب 12
دسته بندی : علمی,سلامت و بهداشت,
  • بازدید : (261)

تقویت حافظه با مصرف ویتامین ب 12          در ادامه مطلب

 

ویتامین ب 12

مصرف ویتامین ب 12، راهی برای تقویت حافظه

******

دانشمندان در بررسی های خود ویتامینی را در گوشت، ماهی و شیر یافتند که می تواند از تحلیل قدرت حافظه در دوران پیری جلوگیری کند.

محققان در این ررسی ها اعلام کردند که سالمندانی که سطح ویتامین ب12 بدن آنها از میزان طبیعی پایین تر باشد، 6 برابر نسبت به سایر افراد هم سن و سال خود در معرض انقباض مغزی قرار دارند.

بررسی های دانشگاه آکسفورد که در مجله نئورولوژی به چاپ رسیده است، یکصد و هفت داوطلب آمریکایی را در طول یک دوره 5 ساله مورد آزمایش و بررسی قرار داده است.

در طی این آزمایشات مشخص شد که از هر 5 شرکت کننده 2 نفر از آنها با کمبود ویتامین در بدن خود روبرو هستند و این کمبود ویتامین در میان افراد مسن بسیار به چشم می آمد و مشکل کمبود اسیدفولیک در افراد مسن شایع تر بوده و تلاش های اخیر برای حذف این مشکل با استفاده از مواد غذایی غنی شده به این نوع ویتامین نیز کارساز نبوده و حتی کمبود ویتامین ب 12 در بدن افراد مسن نمایان نمی شود.

دانشمندان دانشگاه آکسفورد گروهی از افراد مسن در فاصله سنی 61 تا 87 سال را مورد بررسی قرار دادند و میزان ویتامین ب12 را در بدن این افراد مورد مقایسه قرار دادند و تاثیر آن بر بدن را مطالعه کردند.

نتایج آزمایشات حاکی از آن بود که افرادی که در آنها میزان ویتامین ب12 پایین تر از حد معمول بود، نسبت به بقیه افراد بیشتر دچار انقباض مغزی و در نتیجه از دست دادن قدرت حافظه خود بودند.


برچسب ها : ,,
جمـلاتی الـهام بخـش برای زنـدگی
دسته بندی : سخن بزرگان,
  • بازدید : (298)


 جمـلاتی الـهام بخـش برای زنـدگی

قسمت ششم


بزگترين قطب توليد مبل كشور
  • بازدید : (645)

خوی یکی از بزرگترین قطب‌های تولید مبل کشور

» سرویس: استان ها - آذربايجان غربي

چندسالی است که کارخانجات تولید مبل در خوی از گسترش کمی و کیفی برخوردار است و مبل‌های تولیدی خوی به سایر نقاط کشور ارسال می‌شود که این امر خوی را به پایلوت تولید مبل در کشور تبدیل کرده است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، منطقه آذربایجان‌غربی، شهرستان خوی با توجه به موقعیت استراتژیکی و واقع شدن در مسیر ترانزیتی ریلی و زمینی که بعنوان نزدیک‌ترین مسیر ارتباطی کشور به ترکیه و اروپا محسوب می‌شود و با داشتن نیروی کار جوان و فعال توانسته در تولید مبل به افق‌های نو و برندهای معتبری دست یابد. ...............


برچسب ها : ,,,
ليست صفحات
تعداد صفحات : 140