تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
پرسش عروس ملکه انگلیس از مدال آور ایرانی مهرداد
  • بازدید : (387)
 
مهرداد کرم زاده در زمان ورود به کشور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در مورد خبرهایی که درباره دست ندادن وی با کیت میدلتون، همسر شاهزاده انگلیس منتشر شده است گفت: ایرانیان همیشه نشان داده اند که مردمان با فرهنگ و با تمدنی هستند.
 
واحد مرکزی خبر: مهرداد کرم زاده در زمان ورود به کشور در مصاحبه با خبرنگار واحد مرکزی خبر در مورد خبرهایی که درباره دست ندادن وی با کیت میدلتون، همسر شاهزاده انگلیس منتشر شده است گفت: ایرانیان همیشه نشان داده اند که مردمان با فرهنگ و با تمدنی هستند.


پرنسس کیت پیش از اهدای نشان ها، ضمن تبریک گرفتن این مدال به من و به ملت ایران پرسید که می تواند روی سن با من دست بدهد یا نه، که گفتم چون مسلمانم و از کشور ایران آمده ام و از‌ فرهنگ ماست که نمی توانیم با خانمها دست بدهیم، معذور هستم.


کرم زاده تصریح کرد: ایشان با کمال احترام گفت که مشکلی نیست،‌ من هم روی سن ادب و احترام یک ایرانی را نشان دادم اما متاسفانه خیلی از رسانه های اروپایی و به ویژه انگلیسی علیه من مسائلی را گفتند اما اصل این است که من ایرانیم و افتخار می کنم که مسلمانم.

کرم زاده در رشته پرتاب دیسک، ایران را صاحب مدال نقره کرد.


برچسب ها : ,,,,
مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
آخرین نظرات ثبت شده برای این مطلب را در زیر می بینید:
  • حمید مهربان گفته: حمید مهربان می‌گه:
    این نظر در تاریخ 1348/10/11 و 10:36 دقیقه ارسال شده.

    با نام خدا
    سلام عزیز دلم
    به خدا سایتتت حرف نداره دمت گرم خیلی لذت بردم چشم حسود کور بشه ایشالا

    من یه سایت برای قالب های وبلاگ زدم تازه دو هفته ولی بیا آمار بازدیدمنو ببین

    به خدا باور نمی کنی من به قران آموزشش رو از صبح زحمت کشیدم به صورت

    تصویر اماده کردم بقیه دوستان ببینند استفاده کنند تا رنگ الکساشون پرنگ بشه

    اگه استفاده بردی از این مطلب فقط برام یه صلوات بفرست اگر هم دوست داشتی

    لینک بنر سایتمو هم اخر مطلب گذاشتم دانلود کن بذار توی سایتت تا منم زحماتم

    بی پاسخ نمونه یا علی منتظر نظراتت هستم
    شکلکشکلکشکلک
    http://loxabzar.ir/post/1215

بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش