تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
تبلیغات
شیرینی کشمشی -
دسته بندی : شیرینی,
  • بازدید : (781)

شیرینی کشمشی

- ----------"

من شیرینی خیلی دوست دارم . مخصوصا" شیرینی کشمشی.  به هر بهانه و تولد و مناسبتی سراغ این نوع شیرینی می رم. یه روز رفته بودیم عید دیدنی  خونه ی یکی از اقوام . قرار شد شیرینی ببریم. طبق معمول خودم رفتم بخرم.  

گفتم آقا سه چهار نوع مرغوب بزارید . همینکه داشت می چید گفتم آقا کشمشی یادتون نره .از زیر ویترین  نگاهم کرد گفت :خانم با اینهایی که من گذاشتم کشمشی  بهش نمی خوره. خلاصه با یکم کل کل  من پیروز شدم. کشمشی هم اومد روش . 

رفتیم  مهمونی وشیرینی اومد جلوم . ظرف و طوری چیده بودن که کشمشی زیر شیرینی ها بود . یکی از اون زیر برداشتم همه شیرینی ها ریختن پایین ولی آخ جون شیرینی کشمشی ها نریختن موندن تو ظرف واسه ی من.

 

 

 

.

 

 

 

 

روغن

۲۲۰ گرم
پودر شکر ۴۰۰ گرم
تخم مرغ ۴ عدد
وانیل نوک قاشق چایخوری
کشمش ۱۵۰ گرم
ارد ۳۰۰ گرم

روغن رو باهمزن خوب میزنیم تا نرم و سفید بشود.بعد پودر شکر رو ارام به روغن اضافه میکنیم و با دست مایع رو مخلوط میکنیم.حالا نوبت تخم مرغ هاست.ارام انها رو هم به مواد اضافه میکنیم و بعد از ان کشمش پاک شده و شسته شده رو که ابش کشیده شده به مواد اضافه میکنیم.آرد الک شده و روی مواد به آرامی اضافه می کنیم.حالا قیف و ماسوره ساده را اماده کنید و مواد را در کیسه قیف ریخته و در سینه با فاصله ای که شیرینی ها پس از پخت به هم نچسبند در سینی میزنیم.(فاصله به اندازه کمی بیشتر از شیرینی پخته کشمشی باشد).فر را از قبل با حرارت ۳۰۰ درجه سانتیگراد اماده کرده و سینی رو در فر قرار میدهیم


مطالب مرتبط
بخش نظرات این مطلب
بخش نظرات برای پاسخ به سوالات و یا اظهار نظرات و حمایت های شما در مورد مطلب جاری است.
پس به همین دلیل ازتون ممنون میشیم که سوالات غیرمرتبط با این مطلب را در انجمن های سایت مطرح کنید . در بخش نظرات فقط سوالات مرتبط با مطلب پاسخ داده خواهد شد .
شما نیز نظری برای این مطلب ارسال نمایید:
کد امنیتی رفرش